close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מוקד אבטחה: השקט שלכם

מערכת שורשיט אדר ב, תשפב22/03/2022

אפילו אם הצטיידתם במערכת אזעקות ומצלמות מהמתקדמות בשוק תמיד יש מקום לשכבת אבטחה נוספת

תגיות:
צילום: freepik
רוצים לישון בשקט בלילה? אפילו אם הצטיידתם במערכת אזעקות ומצלמות מהמתקדמות בשוק תמיד יש מקום לשכבת אבטחה נוספת ורצוי שאלו יהיו אנשים מיומנים ומקצועיים שהוכשרו למשימה. בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי בתים ובעלי עסק נעזרים בשירות של מוקד אבטחה.

מהו מוקד אבטחה ואיך הוא מסייע בהשגת תחושת ביטחון?
מוקדי אבטחה הם מעין תחנת ניטור מרכזית המתממשקת למערכת האבטחה הביתית או של המשרד ויכולה לסייע בפיקוח, בקרה וניטור של הנעשה בבית או בסביבת העבודה
צילום: freepik
על מנת לסייע בתמיכה, גיבוי ופעולה במקרי חירום.

במידה והמערכת הביתית מתריעה על בעיה – מתקבלת קריאה במוקד האבטחה והמוקד יכול לסייע בעזרה ו/הגנה. בין אם מדובר בניסיון פריצה, עשן, פריצות סייבר וכדומה.

להשכרת שירותים של מוקד אבטחה יתרונות רבים מאבטחה מסביב לשעון כך שאתם יכולים להיות רגועים שהשירות מהמוקד יתקבל בכל יום ובכל שעה. כמו כן, אפשר לצאת מהבית ומהמשרד ולדעת שיש מי שפוקח עין ומפקח ובנוסף, מדובר באמצעי הרתעה אפקטיבי. כדאי גם לבדוק, כיוון שבמקרים מסוימים שירות מעין זה עשוי להתבטא בחיסכון בביטוח.

יש לקחת בחשבון שלא תמיד אנחנו נמצאים בבית או במשרד במצבי חירום או לא יכולים לדעת גם איך נגיב במצבי חירום וניטור 24/7 יכול לסייע בפיקוח הבית, המשרד והרכוש במיוחד אם התרחיש קורה בלילה כשכולם ישנים. מוקד אבטחה מעניק שליטה על הביטחון הודות לטכנולוגיה משוכללת ושירות מסור. תחשבו איך לחיצה על מוקד מצוקה משתנה את ההבדל במציאות ומאפשרת לדווח על תקרית למוקד שיפעל מיידית!

שירותי ניטור ופיקוח מקצועיים
שיעורי הפשיעה עולים משנה לשנה ומוקד אבטחה יכול להוות אמצעי זהירות קריטי. מוקד אבטחה מציע שירותי אבטחה פיזיים ואלקטרוניים. השירות כולל צוות שעובד מסביב לשעון וערוך להגיב במצבים שדורשים תגובה ומעורבות בתהליך הפיקוח של המוקד על האזעקות והמצלמות.

התגובה של המוקד היא מיידית הודות לטכנולוגיה ולמנגנונים הווירטואליים המתקדמים בשילוב מוקדי סיור היוצאים במידת הצורך לשטח ואזעקתם של כוחות הביטחון.

המעקב המתמשך מאפשר תגובה מקיפה ויסודית במצבים קריטיים והמידע אשר מוזרם ממצלמות האבטחה מאפשר לבצע גם תחקיר אירוע.

עקרונית קיימים מגוון פתרונות שיכולים להציע מוקדי אבטחה כמו גילוי אש, מענה לקריאת מצוקה, גילוי פריצה ואפילו ניטור לווייני של זיהוי ואיתור עצמים כאשר הפתרונות תלויים גם בסוג המנוי והלקוח. הכל תלוי גם במטרה של מוקד האבטחה ובאיזה נכס מדובר – פרטי, עסקי וכדומה.

איך לבחור מוקד אבטחה מומלץ?
חשוב מאוד לבחור חברה מובילה ואמינה המציעה מוקדי אבטחה המצוידת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובצוותים מאומנים ומיומנים לפיקוח על המערכות.

כדאי לחפש לפי חוות דעת, המלצות וביקורות של לקוחות ולהבין לעומק מה מציע לכם כל חברה.

ישנן חברות המציעות מוקדי בקרה וסיור המציעות תכנון של המערכות והפעלה ותחזוקה שוטפת של המערכות למעקב אחר פעילותן התקינה.

רצוי גם לבדוק מה כולל המערך שמציעה החברה מלבד פעילות המוקד עצמה על מנת שיהיו לכם את המערכות הנדרשות והאפקטיביות בתחום.

בנוסף, יש לוודא שהחברה אכן מציעה מענה אנושי עם כוח אדם מנוסה וכן מציעה מוקד המצויד בטכנולוגיה מתקדמת של שיטות ניטור חדשות. למשל, מוקד רואה המתבסס על טכנולוגיה אלקטרו אופטית באמצעות ניתן להשיג בקרה ושליטה על ידי צפייה מרחוק בבית או במשרד.

בדקו כיצד חברת אבטחה עם מוקדי אבטחה יכולה לספק לכם את ההגנה לנכסים שלכם נכס יחיד או ריבוי נכסים וכיצד העבודה מולה מתבצעת, במתכונת של מנוי וכדומה.

במידה ויש לכם צרכים מגוונים כדאי לחפש חברה שתעניק לכם שירות כולל בהתאמה אישית הנתפר על פי ההעדפות והצרכים הייחודיים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה